20/5/2006 SAT
今日6點30分起身,,,因為要去番禺,,,WAKAKA
但系我訓系張床到...-.-"
跟住去左食早晨,,,搭的士去紅磡車站,,
等左陣,,,佢地黎哂,,,
跟住搭火車去羅湖,,,
再坐直通巴上番禺,,YAYA
坐左1個鍾頭45分鐘,,,
坐到嘔,,,食LUNCH個陣去左一間吾知咩餐廳,,,
D野好好味,,,個BB好得意呀,,,系到拍張桌,,,
食完我地又上車,,,之後去玩LU,,
坐左10分鐘左右,,,黎到吾知咩咩樂園,,,
一入到去,,,見到好多假既白老虎,,,
再入D見到個白老虎嘖水池,,,
我地周圍行,,見到有人跳HIT HOP,,
好勁,,,不過吾好睇,,,
跟住去左玩木馬,,巴士,,-O-"
去玩返D激D既,,,
360度旋轉,,,好激呀,,,
見到表姐夫,,佢影左個激流比我地睇,,
有個姐姐叫我同佢一齊玩,,一陣先啦,,食緊雪糕,,,
但系佢已經走左,,,
THEN表姐話忍受吾到,,,去玩,,,
我都去埋,,,=.=
著左雨衣之後,,上船,,,
嘩,,超HIGH,,D水系2次黎嫁,,,冇乜點濕到,,
站在玻璃後,,睇人玩,,,D浪好大衝力,,
好勁呀..再去玩多次,,
今次個頭濕哂LU,,,
之後去左DINNER,,
好好味,,,不過冇LUNCH個餐咁好,,
食完去玩車,,,
系咁比人撞,,>.<
玩完左睇馬戲團,,,
d火好光,,,好好睇,,
有部份好好笑,,
返酒店,,個陣先知我地住碧桂園,,
個到真系給你一個五星級的家呀...><
好大呀,,比想像中大,,
入到去,,,去沖返個靚涼,,
舒服哂,,,之後開電視,,
有明珠台睇,,
睇左陣,,訓教,,
|