write member forum login logout

 

﹏入camp,,,,

2006 年 7 月 11 日  星期二 晴天

今日入camp呀,,,XD
開心,,汁好d野,,
出發,,,
我同牙珊先系mk等,,
買野,,,再搭MTR到中環,,
坐新渡輪去長洲,,,
$17.8呀..>^<
不過系坐豪華位,,
有冷氣...呵呵,,
坐左好耐,,,
系到玩啤牌,,
好好笑,,到左,,
等齊人就去啦,,
行左好耐,,7分鍾,,,
累到死,,條路好長,,,
入室,,,同F.4一齊訓,,>.<
跟住去左活動室,,,
好悶,,比左DV機黎,,
哈哈*系到影野,,,
好抵死,,原來有1C既人黎,,,
跟住就系到玩玩玩,,
到左夜晚,,我地就出camp,,
出去行,,比牙sir個d嚇親,,
又話咩青蛙襲擊香港咁既野,,
凸然又有d青蛙聲,,驚驚﹏
我地就靠謝小東帶我地周圍走,,
行左好多地方,,,又買野飲,,
買M記,,haha!!
返去,,唉..吾想再行,,
累死啦,,
買左好多零食,,
系出面打牌,,
識左好多人,,,
跟住返房,,同個F.4傾計,,
好好笑,,
到左3點30先訓,,
MY GOD,,
肥波又5點幾打黎話影日出,,
痴線的,,都起吾到身,,
冇理,,訓教,,

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | ... | 311 | »