....
今日系2006年8月23日..
我都有好耐冇打過日記lu..
今日同東哥去左打機..
好好玩,,去食野,,
之後返屋企,,訓教..
重有1個星期就返學啦..
好心急唷...
好想知讀邊班,,
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 311 | »