︴整 負 離 子﹏"
今日去左長沙灣還VCD,,
跟住返深水埗整負離子,,哈哈XD
等多幾日再染多次頭髮,,
再去整焗油﹏HEHE,,
整到6點左右,,
比個到洗頭髮個果人笑死,,
講D英文好好笑,,
幫我整頭果個都ok令仔嫁,,
佢地好好笑,,好後生,,
但系有個女啦,,@@
勁,,返屋企,,訓教教豬,,-.-
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 311 | »