write member forum login logout

 

︴整 負 離 子﹏"

2006 年 8 月 16 日  星期三 晴天

今日去左長沙灣還VCD,,

跟住返深水埗整負離子,,哈哈XD

等多幾日再染多次頭髮,,

再去整焗油﹏HEHE,,

整到6點左右,,

比個到洗頭髮個果人笑死,,

講D英文好好笑,,

幫我整頭果個都ok令仔嫁,,

佢地好好笑,,好後生,,

但系有個女啦,,@@

勁,,返屋企,,訓教教豬,,-.-

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 311 | »