|
染個柒頭,, |
| 2006 年 8 月 27 日 星期日 | ![]() |
今日系屋企冇所事事,, 又就快返學,, 就染返個柒頭,, d陰染啡黑色,,頭髮就系黑色,, 唉,,吾想入E班唷,,
For the good times and the bad times |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 311 | » |