16/4/2006 WED
今日見家長,,唉,,,
岩岩上堂冇一陣,,,
MISS KWOK黎搵我,,,
帶我去面談室寫口供紙,,吾識寫..>.<
之後再落課室,,,
到左中文堂,,MISS KO黎搵我,,
話張口供紙吾得同我老母黎左..><SHIT
驚驚,,佢地叫我吾好驚,,唉..
吾系點WOO..笑咩..
之後MISS KO留系面談室倍我,,佢拎左本小丸子比我,,-[]-
吾錯..-V-"
之後MISS KWOK上黎..叫我地落去,,>.<
落到去一陣..我就喊啦,,,>^<
喊哂,,,
THEN就去校長室,,個到好大,,"呵呵
好小人可以入嫁...XD
我系我地班第1個呱...-O-
跟住傾左陣...好悶..好喊多次..
好彩我牙媽吾告牙龍咋..><
吾想佢有事..
跟住就返課室上堂LA..
放左學之後,,
去左mk買衫,,
之後返屋企
______________________________
LUNG
|