﹉〝▎愉快的一天〞|}
22/4/2006 SAT
今日真系愉快既一日,,, 上晝就去左搵人,, 中午去左Todai食自助餐,, 哈哈,,好好味牙,, 我最仲意食薯仔角同D乳酪,,再同D藍莓一齊食,, YUMMY,,D SUSHI都好好味,, 食完去左公園玩迷宮,,吾好玩既,, 之後搭MTR返深水PO,,
我就去左龍屋企訓教,, 次次去到佢屋企都系好想訓,,xd 佢張床太舒服啦,,我已經漸漸愛上佢.....張床""ha 佢又話我,,>^<哼.. 跟住就訓到5點9左右,,, 我就返龜lu..
今日見到我地社既財政,,ha
« | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | ... | 311 | »