write member forum login logout

 

....

2006 年 3 月 25 日  星期六 晴天
今日同陳靜敏傾計....
之後NIGHT去左食飯...
見到肥勇...細俊同軍..
去到食野...重要等..
唉...好肚餓呀....
龍蝦好大隻呀...XD
好好味...
之後返屋企啦

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | ... | 311 | »