....
2006 年 3 月 25 日 星期六
今日同陳靜敏傾計....
之後NIGHT去左食飯...
見到肥勇...細俊同軍..
去到食野...重要等..
唉...好肚餓呀....
龍蝦好大隻呀...XD
好好味...
之後返屋企啦
[
訪客留言(0)
] [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
«
|
96
|
97
|
98
|
99
|
100
|
101
|
102
|
103
|
104
|
105
| ... |
311
|
»