紫翔+貓+°*抑鬱ˇ°寂寞°!_)×
我們@2個世界﹏
這裡沒有色彩*只有灰暗+憂鬱+悔恨+埋怨+痛苦+失敗+絕望+煩惱++
2006 年 9 月 16 日  星期六   晴天



心亂如麻+*" 感動

歌手:Janice | 作曲:雷頌德
填詞:林夕 | 編曲:雷頌德

因初吻著你想慶賀 你卻開始疏遠我
假使你是覺得怯懦 你會不會拒絕我

你有意欲去找我 你會通電再會過
如實在認真喜歡我 或是有心敷衍我
如今只有三歲都清楚

*是你不想我啦 甚至不找我啦
 無非幾天變化 就像刮我幾千巴
 難道你共我親吻抱擁之後竟有偏差
 不想和我好 請求直說真話*

很想你是愛得懶惰 至會多天不理我
心境正逐秒鐘跌墮 我哪一樣有做錯

過去你極愛惜我 快慰之後侮辱我
曾自問自私開心過 自問自卑擔心過
如今的我只要知清楚

REPEAT*

沒有膽色纏你 心亂如麻
回去吧 回去吧 來讓我傷口結疤

是你不想我嗎 是你不找我嗎
無非幾天變化 就像刮我幾千巴
難道你共我親吻抱擁之後竟有偏差
不想和我好 不如直說真話

 

刊登時間:2006-09-16 12:49 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 15 日  星期二   晴天



又有十幾日無打日記啦!電腦壞左!

*心情唔係咁好~所以用口語打*

今日開始補課啦!悶左成日- -

因為又係個劉XX上英文!!都唔知係佢個人既問題定係我唔好!

上親佢堂都訓既- -好無奈囉!!!!!!

天啊!返到屋企竟然訓唔著!!

一直係度打機/.\依家好眼訓...

又同人嘈...好唔開心...

係係!咩都係我唔好!!

之前果幾日...

我整左糖水比人飲哦!

又買左個新袋...

好大洗...

最近計劃都失敗哂!

又肥返LU∼有人話我冇心減...唔做運動喎...

算啦!都預左!我有邊次做野係成功係得架?!無!!

好啦!打住咁多先!拜拜!

刊登時間:2006-08-15 11:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 31 日  星期一   晴天



30-31玩了2天~很好玩XD

30號XD

早上便殺了去灣仔XD
不過呢..."是為了打機-"-
打了很多$機啊- -
接著做一群人向會展出發XD(此時已是3時多)

在會場內....
太多人了- -
什麼也沒看到- -
影了很多高達XD...
就這樣離場了- -
怨念="=

接著吃下午茶...
快要餓死了- -

接著...
一直在打機...打機...打機...打機...打機...打機...打機...(下刪千字)
送了翔回家便自己回家大睡XD

31號XD

今天啊XD
過得好幸福哦...@"@
又看KEROROXD
又看龍虎門XD
又吃8番拉面XD
又吃白X屋XD
最緊要有親愛的XD

仲有今日剪左頭髮~
影左相XD
原來我都有一分美感呢XD

正要離開既時候~
聽到ROM在唱歌~
好正哦@X@"


刊登時間:2006-08-01 01:20 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 25 日  星期二   晴天



快要死了- -

很久沒打了啦~~
大家有想諗我嗎XD?

其實呢...
這幾天(十天)都在實行我的計劃- -
快要死了...

天天如是啊...
每天在看KERORO XD好好笑XD
啊!還有我的計劃XD...

沒有話要說了...
我要死了...
拜拜~~

刊登時間:2006-07-25 10:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 15 日  星期六   晴天



14和15的一起寫好了~

7月14~

約了ZOMI去交表~~
之後上了TRACY(串錯?)家送生日禮物@~@
之後各散了~~
我和毛毛(很喜歡這樣叫XD)上了KFC吃午餐~
也順便看漫畫~~

之後回家一直看書~~
看到晚上好冇啦啦比人鬧= =
十分不高興\ . /

之後一直不聽電話~
不過下火後聽了zomi的電話~
跟她說了舒服多了@"@~~
不可多得的朋友喔^.^~

「我是多麼多麼的自私,一直對你對我的鼓勵當作沒可能。 
 一次又一次的傷你心,把你對我的關懷視作痛苦的行動。 
 請你一直留在的身邊,我會用愛興誠去離補對你的傷害。」
 

7月15日

今早到現在都是無聊..."

刊登時間:2006-07-15 09:46 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]