今日上英文課前,我竟然唔記得左做graded,好彩同我一組我其中一個係閱讀課之前同我講左∼仲幫我做理∼
差d嚇死我∼今日係英文課出去寫答案∼我寫錯左Yuki叫我改返∼但我聽唔到佢講咩∼佢就大叫∼弄到我地果紅要虎一個名∼
好慘呀∼∼之後中文課miss曾知道我地前日輸左中〔屎〕比賽∼係度抱怨台上果三個同學∼x了我地一課∼
返到家∼又唔想做功課∼弄到好無聊∼大概十點鐘左加就去左洗頭∼到左十一點先開始做功課∼總之呢一日咩都有都唔知點寫好∼