今日一起身開fb
就見到d野
突然將嬲既心情變左做關心...
今日係白色情人節
要留係屋企做功課...又無街去
好悶呀...有無人可以救下我呀!?
今日第一次同佢傾返計
但係一講野就叫佢幫我做d野
好似好衰咁..希望你唔好介意..我唔係有心嫁...
聽日係星期一...一個好特別既日子
唉..仲有4日就term test啦
咩都未溫..都唔知點算...