| «‹ March 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
| 7.20 |
分類: 未分類 |
今日返暑假工xd
好早起身.7點幾就出左去
去左又一城.又係食m記-.-
之後有人接我地去火炭
果個人個樣有d搞笑...
很累.企左8個鐘
企完之後唔識坐低- -
走果時.thy比'車'撞
搭地鐵又跌倒.搭電梯又差d碌左落去xd
之後去左冒險樂園挽左一陣
就返屋企lu~
|
|
|
你去做童工啊?HAHA犯法嫁喎xxd 咩暑期工黎嫁?
|
網主回覆
又會.我好驚喎xd
唔話你知 Posted at 2010-07-21 10:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔話你知xd
下次叫埋你.等你無咁悶xd Posted at 2010-07-21 05:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
`thz Posted at 2010-07-21 05:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
`thz Posted at 2010-07-21 12:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
cmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmxdxdxdxdxdxdxdxddxdxdxdxD
|
網主回覆
`thz
咁多個cm Posted at 2010-07-21 12:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯.問你果時都唔諗住去
`thz Posted at 2010-07-21 01:52 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
去又一伍搵我-[]-.得晒. 下;13碎做暑期工-0-
|
網主回覆
你日日都去街-.-
勁呢xd Posted at 2010-07-21 01:51 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz Posted at 2010-07-21 01:51 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
`thz
有d工比13歲嫁 Posted at 2010-07-21 01:51 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|