[[發表自己既意見囉]]
人地話你八x咪算好囉...起碼無講xx呀
你e+算點呀
咁唔据咪面對面講囉
洗唔洗搵第2個人...係msn鬧我呀
你自己驚呀!?..驚就唔好做d咁既野啦
唔知頭唔知路就亂咁講..成日屈人
圍住你咪算好囉...下次打你tim呀..你最好小心d
自己唔知問人又唔信
咁你問人做乜呀
係qz用d咁既xx鬧人你又唔鬧...鬧個唔關事既人
e+你好得閒呀...你要幫佢我無野講...都唔好咁xx呀
你咪唔好信囉...不過最後講多次佢真係唔知嫁!!!