琴日大約凌晨12:10p.m. 豬頭wing 係MSN 震我.因為我同佢講我訓啦.但係我睇完E個既{睹場風雲}先訓 然後我玩佢話,MSN用的人係我Dad. Wing馬上講 { o>Sorry>88} . 超搞笑lo,明知我成日玩佢,都係這樣....哈
到左今早,到我開MSN既時候,豬頭wing又同我講,係唔係我dad . 真係好鬼搞笑
笑死我啦!!!!!