螞蟻王國
一個在螞蟻王國居住的螞蟻將士的分享!
qaesyjknm
暱稱: 蟻仔
性別: 男
國家: 香港
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2006-10-07
2006-10-03
2006-10-01
2006-09-29
2006-09-28
文章分類
全部 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 17
留言總數: 56
今日人氣: 0
累積人氣: 1226
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 21 日  星期四   晴天


2006-09-21 分類: 未分類

今早食完早餐,就去上學,但因為唔記了數學卷要家長簽名,令我要叫阿媽黎學校簽名,幸好趕得到!

8點30分去103室上兩堂英文,今日係咁默tenes同對工作紙,悶死!

第一小息,去了圖書館看書!

之後上中文,得一個字:悶,因為林sir今日唔講書!

數學,miss鍾今日教無理數,要晝圖,好麻煩!

第二小息,在課室做功課!

兩堂家政,教性教育,好無聊,幸好我喜歡的人在我對面坐,沒那麼苦悶!

午餐去7-11食,見到老生,傑少,梁嘉銘都係到食!

食完去學校圖書館借英文圖書,因為今日閱讀堂要睇英文!

第三小息,去圖書館還完書,上課室俾班女仔(有喜歡的人包括在內)叫我去幫miss劉去IT室借部投影機上art room!

放學回家,打阿爸叫我打的稿,打打下去做數學,做完再打!

17點關機,18點30分食飯,19點45分阿爸叫我再打過篇稿,麻煩!

8點58分打日誌,打完去做物理!

大家886!蟻民真多事做!



2006 年 9 月 20 日  星期三   晴天


2006-09-20 分類: 未分類

今早食完早餐,7點45分回到學校去食堂做功課,星期四交的!

今天沒什麼特別,一樣上了不同的堂,每天重複的上,我想每個學生都是一樣!

中午食午飯,本想自己一個食,但最後卻給朋友帶同女友來搗亂,可惡,我一定要盡快找個女孩追追!

放學,我同一班名花有主的女同學留在課室做完數學功課先走!

走果時,見到miss鍾,問完她問題就去觀塘廣場一樓買碗仔翅食,介紹大家去試試,幾好食!

回家做英文功課,18點40分食飯,食完睇陣電視,20點做完功課,20點25分打日誌!

一陣幫阿爸打稿,阿爸真多稿打!

886,蟻民真多事做!



2006 年 9 月 19 日  星期二   晴天


2006-09-19 開心 分類: 未分類

今早起身刷牙洗臉著校服,7點10分食早餐,今日都是燒賣,yeah!7點30分出門上學!

7點45分到學校,因為學校同屋企近,所以好快到,哈哈哈!

一去到學校立即去儲物櫃攞書!攞完書去carteen做星期四要文的數學簿功課!

8點15分早會,悶到死,企左3個字先上課室!

8點30分第一堂物理,李sir繼續教光的折射,悶死,沒有實驗做!

第二堂世史,黎sir準備講第一次世界大戰了,yeah!

第一小息做數學,唔明d人點解每個小息都捉象棋!

之後兩堂英文,我近來英文好有趣!

第二小息睇書,之後兩堂中文作文,作完就去食飯,今日去麥記先知有學生$18的午餐!

食完回學校的303課室,班人在捉象棋,日日捉象棋唔悶?睇左陣,之後我去做星期四對的中文作業!

之後上閱讀,睇我喜歡的書,當然唔悶!

第三小息,繼續做中文作業!

數學堂,miss鍾教新科,有理數無理數!

最後,生物堂,講咩係生物!悶死,不過miss無意地說荷爾蒙,搞到全班都係到笑!

放學回家,5點48分去睇醫生,因為我有皮膚病,終於查到了,是罕有的遺傳皮膚病!睇完,阿爸同我去維修printer果到攞返部舊printer買過部新printer,yeah!

22:00打日誌!

大家886,去幫阿爸打稿!



2006 年 9 月 18 日  星期一   晴天


2006-09-18 驚訝 分類: 未分類

今早起身食早餐,是我最喜歡食的燒賣,食完就去上學!

8點15分,第一堂上數學,miss鍾教科學記數法,好好玩!

第二堂地理,悶到死!

第一小息,去圖書館借書!

之後英文,我輔導班要去別的課室!miss粱教tenses,令我好明白!上完回303室上世史,我3c班!

世史,黎sir說的世史十分長盡!

第二小息,留在課室做功課!

生物,miss講黎講去都係講了少少主題出黎,悶死!

之後午飯時間,因為生物連堂,12點5分,今日都係同朋友和朋友的女友食飯,點解咁唔公平得我沒有女友!

食完回學校回課室,見到d人在捉象棋!睇左陣然後去做功課!

1點15分上中文,林sir話今日做聆聽,不過部機太細聲,所以做到一半,做唔到下去!

第三小息,因為做完功課所以去睇人捉象棋!

音樂堂,聽黎sir介紹個好像女子的男子的專輯,好好笑,個男仔把聲勁像女仔聲!黎sir唱歌不錯!

普通話,重係溫習,悶死!

放學去觀塘廣場買電腦對講咪,回家裝了很長時間才裝好!

7點阿爸回來,開桌食飯!

食完睇了陣電視,跟著去溫數學同英文,跟著去10點,打了一陣無聊的遊戲!

11點去sleep!

P.S:因為昨天11點才sleep,所以今日才打回!



2006 年 9 月 17 日  星期日   晴天


2006-09-17 分類: 未分類

今早,8點30分起身,阿爸話去飲茶叫我去找座桌,我去了觀塘我新馥苑,一去就有位因為早去,有位後我用手提打俾阿爸叫他們來,等了成半個鍾阿爸先黎,他話阿媽做緊家務一陣先到,我和阿爸叫完點心食緊阿媽打俾我問我係邊我笞後20分她就到了!我地食了成個鍾就走了!

      阿爸同阿媽去買東西,我就回家打昨晚阿爸叫我打未打完的稿!打完印唔到,死printer機,阿爸回來打電話叫我阿伯來看看,我阿伯是專業的電腦維修員,除了叫他看看部死printer機,還想叫他維修一下我部傻腦!

    到了14點,阿爸去同人開業主大會,我就幫阿媽做家務,因為星期6做完功課,悶!

   到了15點,阿伯黎幫我維修完我部傻腦,然後去觀塘廣場叫人維修我死printer機,俾了$50人地做查看費,過幾日先整好,然後過隔離買鏡頭,買完阿伯走了。

 我回家裝鏡頭,安裝鏡頭程序果只碟有問題,我再去到觀塘廣間鋪,老闆俾過另一隻碟我,我回家裝好,終於裝好了!

20點食完一些粉,看電視,(嫁個百萬富翁)大結局,阿媽追開,陪她一起睇!

22點打日誌,打完sleep!因為明天上學!

今日完,去sleep!