今天是我上學的第二個星期五!
早上7時45分回到學校,悶悶地上課室坐牢,因為操場有水不使排隊!
一大早上PE,今日阿SIR教我地班男子摘鐵餅,不過用膠圈代鐵餅,幾好玩!
之後小息,我要為電腦科走來走去到第二個小息,先交齊d電腦簿俾電腦科阿SIR!
第一個小息後,英文加經共,得一個字:悶!
第二個小息後,BK加中文,算過得去!
午飯,我去買到10元飯盒食,幾好食,同幾個朋友食!
食完回學校去學校圖書館看了一陣書回課室做陣功課睇陣人捉象棋!
跟住閱讀堂,悶到死!
第三個小息做功課,做做下就上數學,今日數學簡單到死!
最後一堂普通話,因為老師要帶班中三,中四領袖生入Camp,不使上,好到死,用來做功課!
放學回家,睇(祖先開眼),好好睇!
跟著悶悶地上網听歌睇mv,無game好玩所以無玩game!
5點睇電視,遊戲王好好睇,師傅對徒弟!
6點幾去洗澡,然後食飯,阿媽煮飯永遠都好味!
今日就這樣完,蟻民的生活不錯! |