豪餅chilam"s blog 唔該留個cm啦- -
一個傻仔的日誌
qawsid
暱稱: ~豪餅~
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« December 2021 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
沙灘日
新手機!!!!!!!!!
做壞事!!!
2010-03-09
2010-03-09
文章分類
全部 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 17
留言總數: 40
今日人氣: 0
累積人氣: 911
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 5 日  星期四   寒冷


可恨的分數 不滿 分類: 未分類

前幾日..爽完...今日大獲..前幾日派d成績勁好(話曬都讀左2年嘛)..但係今日派2科...抄2科..一科化學..一科maths...唉

..化學47(上年76)... maths 80滿分..我得個15(上年100分滿分我有37)

頂佢..我仲衰過上年..點搞呀= =  鍾偉豪...如果你睇到呢個blog..睇到呢則野..我想同你講.......你串啦家陣..咁多科全班第一

但係分數唔可以影響到我o既心情..因為踏入11月..姐係話聖誕就到..雖然岩岩婢視完鍾偉豪..但係呢個聖誕冇左佢就真係唔得啦......家因佢聖誕個陣屋企冇人幾日..上去狂打機!!!!!!狂食佢d野...e+諗起都爽呀 希望有多d人去啦!!

近期覺得我班某部份女仔太過熱情,,搞到我dd怕羞   ....佢地有d竟然勁到真係群低任睇.....有d呢就無啦啦可以摸你....唔係男摸女..係女摸男呀!!!各位男士係唔係好想入我地班呢*v*嘿嘿






訪客留言 (返回 qawsid 的日誌)


himhim926 於 2009-11-06 06:30 PM 發表:
cm:}
我都想入你個班呀a_a
有群低睇a_a
但有幾個我上年睇過啦..
我諗你知我講邊個既a_a
聖誕鍾韋豪屋企無人..`?!
我上埋黎玩通頂得吾得.?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你黎都得架..你問下鍾偉比唔比啦!*v*
Posted at 2009-11-06 08:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



royhui474 於 2009-11-06 04:31 PM 發表:
駿:
我都比人無視左啦 我唔介意嫁 只要你當我係FD
至於女仔方面 無可否認 的確極之熱情
作小說果到 要加油啊 期待你既作品
cM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx u
Posted at 2009-11-06 08:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ken_yks 於 2009-11-05 09:44 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



蔡蔡子 於 2009-11-05 09:02 PM 發表:
鍾偉呢 ... 好快埋唔到我地堆嫁喇 哈 !!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



路過 於 2009-11-05 08:24 PM 發表:
神秘的第二次留下CM 幻覺幻覺
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]