豪餅chilam"s blog 唔該留個cm啦- -
一個傻仔的日誌
qawsid
暱稱: ~豪餅~
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
沙灘日
新手機!!!!!!!!!
做壞事!!!
2010-03-09
2010-03-09
文章分類
全部 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 17
留言總數: 40
今日人氣: 2
累積人氣: 915
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 4 月 2 日  星期五   陰晴不定


沙灘日 愉快 分類: 未分類

今日   我地一大班人去石澳玩!!

一去到  燒野食  燒野食. . . . .

之後沖出去玩水    一到水  涷到仆x

要過一排先敢落水玩. . .

就係咁燒下玩下咁  

到左5點幾    跟往就開始玩野

埋人落沙   當然  我lose左

右比人埋了(去沙灘唔係第一次)

比人埋左  之後有班人(唔識既)

佢地右玩埋一份  佢地搵人黎鍚我一淡= =(lose左個個)

第一個  男人

第2個   男人(條友壓到我勁痛   我想屌佢架啦)

第3個   女人   (我更+想走  好彩佢係扮鍚)

玩完   沖完身  搞好曬  先知道  wing z  走左( 我當堂覺得自己勁仆街  叫人黎到  人地冇玩咩  冇食咩  我右唔理佢咁  其實我係諗往之後一齊出去食飯先係最精彩  可惜佢走左    多次打比佢  但我部手機唔知做咩  打唔到= = )

冇幾耐 wing z  寄左封野黎我手機   話佢好憎我   我當堂知做咩  一個鍾唔開心   但之後再睇番個sms  原來係愚人節既sms   嚇死我 

開心番  

之後去左食日本野  但妳唔係身邊  總覺得我自己好衰  唔理你   但其實有個驚喜係食飯個陣比你. . .. . . .. (頂  佢個死人電話打唔到比你)

但點好. . . .今日好開心

最正就係  我夾左一舊水 買野燒黎食   但呢一日只係食左大約30$野  其他都人地食左  同埋冇食到  好唔低  

希望wing z冇嬲我TT (心知大獲)

可惜未有相同片往  拎到之後  post番上黎^^






訪客留言 (返回 qawsid 的日誌)


lu4e 於 2010-07-22 02:43 PM 發表:
★comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kInGGaG 於 2010-04-02 12:33 PM 發表:
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]