豪餅chilam"s blog 唔該留個cm啦- -
一個傻仔的日誌
qawsid
暱稱: ~豪餅~
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
沙灘日
新手機!!!!!!!!!
做壞事!!!
2010-03-09
2010-03-09
文章分類
全部 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 17
留言總數: 40
今日人氣: 1
累積人氣: 912
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 10 日  星期二   晴天


比忽略的感覺 分類: 未分類

今日係一個令人特別開心o既日子....第一..今日本身就都係早放學...但係今日畢業典禮彩排..所以再早放d...2點到左右就放左...爽

第二.......因為今日個d彩排o既原故...所以唔洗留堂..真係正...家因我留堂留到真係唔知點形容o既地步..唉...所以今日唔洗真係好鬼開心

所以今日就去左踢波.....重返球場不久...都係仲係咁生硬..仲有d廢tim(可能啦)..但我所enjoy既唔係踢波...係一大班同學一齊玩o既感覺...踢完都好晏了..但唔係幾想走...所以就同d同學係球場吹水.....訓係度...望往個天..有一種好開心...好愉快o既感覺......一路聽歌..一路吹水..人生何求啊!!.........想起不久之前我地曾經唔理一個同學........覺得佢好黑人憎..(我本人dd姐).......之後佢就自己一個人.....冇人理.....自己一個食飯....一個玩...一個放學.....咩都係一個人.....我都曾經比人無視...比人忽略....個種感覺...真係好辛苦.......好唔開心..諗到呢度..就覺得唔應該咁做.........我地主動叫佢一齊玩.....結果都一齊了!!

大家一齊o既感覺有幾好..大家都知....自己比人重視o既感覺..唔洗問...比起任何野都重要珍貴...所以..如果有一日你地唔想同某人玩...先諗諗個種深淵黑暗...無人理解o既感覺..真係好慘好慘......希望從今日起..我地3E班o既所有同學都可以情同一家人......更珍惜...更珍惜.......






訪客留言 (返回 qawsid 的日誌)


himhim926 於 2009-11-11 04:46 PM 發表:
唉我屌/.\
我要去彩排呀..
4點半到仙走得-..-
屌..星期5又要反..
我屌我屌我屌`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘿嘿
Posted at 2009-11-11 05:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]