今日係一個令人特別開心o既日子....第一..今日本身就都係早放學...但係今日畢業典禮彩排..所以再早放d...2點到左右就放左...爽
第二.......因為今日個d彩排o既原故...所以唔洗留堂..真係正...家因我留堂留到真係唔知點形容o既地步..唉...所以今日唔洗真係好鬼開心
所以今日就去左踢波.....重返球場不久...都係仲係咁生硬..仲有d廢tim(可能啦)..但我所enjoy既唔係踢波...係一大班同學一齊玩o既感覺...踢完都好晏了..但唔係幾想走...所以就同d同學係球場吹水.....訓係度...望往個天..有一種好開心...好愉快o既感覺......一路聽歌..一路吹水..人生何求啊!!.........想起不久之前我地曾經唔理一個同學........覺得佢好黑人憎..(我本人dd姐).......之後佢就自己一個人.....冇人理.....自己一個食飯....一個玩...一個放學.....咩都係一個人.....我都曾經比人無視...比人忽略....個種感覺...真係好辛苦.......好唔開心..諗到呢度..就覺得唔應該咁做.........我地主動叫佢一齊玩.....結果都一齊了!!
大家一齊o既感覺有幾好..大家都知....自己比人重視o既感覺..唔洗問...比起任何野都重要珍貴...所以..如果有一日你地唔想同某人玩...先諗諗個種深淵黑暗...無人理解o既感覺..真係好慘好慘......希望從今日起..我地3E班o既所有同學都可以情同一家人......更珍惜...更珍惜.......
|