好耐冇打lu
原因係冇咩好寫
但一路唔寫 會冇人黎睇..所以只好打d無聊野- -
呀!!~~近期有件好開心o既事..就係我卒之都自己去做功課...
3年..我足足3年冇好好地咁係屋企做下功課...諗起都有少少過份!
但無奈欠太多...欠到做左~功課欠交榜~o既大佬
自己比人問因咩咁大個仔都唔做功課..自己都有d唔開心
今日起我真係唔想再欠交功課
所以我要努力咁做..一做..就知道點解同學話做功課做到想死..一堆一埋係咁黎~~~~~~
要維持.....真係唔易- - 但我會努力
係呢度..我好想少下我校d政策
第一 欠一樣 留一次堂 留一次堂 一張缺點紙 8張定唔知2張 一個缺點
開學到e+ 都有10個了= =(缺點)
唉...搞到咁真係
第二 捉人校服好鬼死嚴 唔攝3 出去行一個圈 一堆缺點紙 上年d頭髮勁長都唔捉..今年我岩岩剪完就再捉我長
咩料???!!!
第三 請埋d唔知咩垃圾老師 唔識教不得只 上堂捉人校服囉- - 冇曬d上堂時間
第4 我真係極度唔鍾意佢個留堂班老師o既態度
我黎留堂班唔係有有罪架 右話咩我尊重你 你尊重我
但係佢個d老師 一開波 好地地做緊野 只係借一張紙做野姐
比個8婆屌到咩咁 唉 洗唔洗呀...
太長唔好睇 我下次再長細形容留堂班o既垃圾老師!!!!!
|