豪餅chilam"s blog 唔該留個cm啦- -
一個傻仔的日誌
qawsid
暱稱: ~豪餅~
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
沙灘日
新手機!!!!!!!!!
做壞事!!!
2010-03-09
2010-03-09
文章分類
全部 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 17
留言總數: 40
今日人氣: 2
累積人氣: 908
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 23 日  星期一   晴天


日日功課多如山~唔妥就去留堂班!!!!! 鬱悶 分類: 未分類

好耐冇打lu 

原因係冇咩好寫

但一路唔寫  會冇人黎睇..所以只好打d無聊野- -

呀!!~~近期有件好開心o既事..就係我卒之都自己去做功課...

3年..我足足3年冇好好地咁係屋企做下功課...諗起都有少少過份!

但無奈欠太多...欠到做左~功課欠交榜~o既大佬

自己比人問因咩咁大個仔都唔做功課..自己都有d唔開心

今日起我真係唔想再欠交功課

所以我要努力咁做..一做..就知道點解同學話做功課做到想死..一堆一埋係咁黎~~~~~~

要維持.....真係唔易- -  但我會努力

係呢度..我好想少下我校d政策

第一    欠一樣    留一次堂   留一次堂   一張缺點紙   8張定唔知2張    一個缺點

開學到e+  都有10個了= =(缺點)

唉...搞到咁真係

第二     捉人校服好鬼死嚴    唔攝3  出去行一個圈     一堆缺點紙    上年d頭髮勁長都唔捉..今年我岩岩剪完就再捉我長

咩料???!!!

第三    請埋d唔知咩垃圾老師  唔識教不得只  上堂捉人校服囉- -     冇曬d上堂時間

第4     我真係極度唔鍾意佢個留堂班老師o既態度

我黎留堂班唔係有有罪架    右話咩我尊重你  你尊重我

但係佢個d老師  一開波  好地地做緊野   只係借一張紙做野姐

比個8婆屌到咩咁  唉  洗唔洗呀...

太長唔好睇   我下次再長細形容留堂班o既垃圾老師!!!!!






訪客留言 (返回 qawsid 的日誌)


royhui474 於 2009-11-24 06:47 PM 發表:
CM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



himhim926 於 2009-11-24 06:46 PM 發表:
cm:}
屌佢..堅係..我上年個頭勁長都吾撚捉..
係金年仙搞咁多野/.\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係喎...屌佢d垃圾政策囉
Posted at 2009-11-24 10:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SuPeRJa11 於 2009-11-24 04:20 PM 發表:
support;$
comment 4 u
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]