今日 同呀康佢出mk買杉買鞋買銀包
戰利品唔多 佢買左條庫 唔知4百定3百
我呢就買左件杉 同一個銀包 計計埋埋4百唔知幾
唔知係唔係因為天氣凍 行mk個陣天色唔多好
但感覺溫暖 因為人多-3-
今日係2010年o既第一日
感覺好唔同
一齊都變曬
今日起從新黎過 忘記曬d唔開心o既野去
番到屋企 愈睇個銀包愈覺得令 買個陣都唔多覺 果然係 mastermind production
而件杉反而一開波諗皇買個陣覺得好令 番到屋企就覺得好普通= =
其實沿途番黎個陣都再買左個錢箱 用黎進行儲番d$$
一黎比番我一個朋友 一黎儲番d自己用: ]
|