| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2008-10-13 |
分類: 未分類 |
hi~~小弟番黎啦~~我今日請左一日假,事關我今日要驗眼同搞身分證.......
我今日同阿媽九點多ㄧD就出左去,要去藍田XDDDD,坐左好耐仲未到,原來個站係倒數第三個站,好無奈囉~~~~
結果,我個近視又深左,一隻深左70度,一隻深左100度,又要換新眼鏡~~
跟主,我地坐地鐵去到長沙灣,途中見到個阿伯帶住個孫,坐地鐵,無啦啦問我係咪搞身分證,我話係阿,近住一"隆"嘴甘講,低低地!!!
我地搞完身分證之後,去左食吉野家,都唔錯啦~~
最後,我配左"富"新眼鏡(粗框),唔錯,不過,我已經唔記得係咩野色~~=.=
|
| 發表時間:2008-10-13 03:40 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 46 | »
|