| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 11 月 14 日 星期五  |
| 超high!!! |
分類: 未分類 |
今日如常7點起身
唔知點解好快落左街去埋bus stop
7點唔過15分就有a73
不過係單層 (好cute呀)
落車都係7點4
去左個個大排壋buy蛋治
好好味唷
不過要等1個字先有
拎左野之後行去校門
哇 好多人 原來係未開門
我一行到佢就開
d人冇曬lu~
我右行去
上到room 食左蛋治
開始溫書
要dict英文
omg!!!
溫溫下冇溫去左玩
見到老婆差唔多返到就係俊個位等
佢返左 同佢傾到打中
諗住你係sharing fri
黠知唔係 miss chan係到講野
算 到is -.-
得個一堂都話要上lab 上一上就落返去
硬膠 行到我死死下
第2第3堂 eng
o 要dict啦
琳話要出cat
咁我咪話好lo~
點知最後都係冇出
對dict個陣
=.= 好耐先ok
最後得個70分
算 合格就得啦
不過有8個人唔合格 佢地要copy8次
敦都有份 -.-
不過好快佢地就copy完 變態!!!!
小息好惲惲惡惡就過左
兩堂maths 都好 起碼唔洗訓教
之後lunch 同老婆食飯 今日我餵佢食飯 哈哈哈
佢飲自己 (lemon tea!!)
我地sweet好耐到12點9
佢要啦啦隊
我就去左打波
打中
chinese 半訓半聽 咁就過左啦
之後兩堂IH勁啦
[譚]校長上堂 比我地玩到好HIGH
我地個個係佢面前調位
我同老婆坐一張chair 拖住手
好hapi
我同老婆仲攬攬tim!!!!
好high 不過快樂既時間真係快 右係時候講88
咁就同老婆講88 佢去左啦啦隊=.=
我..就同running佢地去it room做返圖書d野
做完就拾下拾下 走左人
冇野好講閃人 88
睇完要留cmcmcm 88
|
| 發表時間:2008-11-14 07:23 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|