好悶好悶
神早中文堂
上鄧欣堂都幾好玩呀^^
然後history,騰興極搞笑
成日問菁哥識唔識,衰在菁哥成日都話唔識XD
騰興今日係到講緊第一次世界大戰個陣
講緊導火線個陣,講左個例子
聰聰舉手話要做例子
"拿,我中一見到唔剪聰個陣,我覺得佢好樣衰,我成日都想罰佢
中二個陣,唔比佢去洗手間,我鍾意左翁敬豪,唔剪聰又鍾意佢
我好憎佢,中三(好似講左d唔知咩野),我就踢左佢出校,呢件事就係導火......(閱讀全文)
眼訓死la sosad
今朝週會悶到嘔;P差d訓左
我真係一個好堅持既人^^
通識堂好悶,差d悶到升天
數學,依家勁鍾意數學堂XD
一定唔會訓覺(除左講緊我岩既題目個陣:P)
森森好過瓊瓊n陪,差幾遠
英文,夢遊中,不便之處,敬請原諒
v.a:第一次有人話我d抽象畫靚呀^^
學生會選舉,個會歌勁難聽
唔岩key既=.......(閱讀全文)
話說好來都冇打過qooza-3-
i am lazy-3-
預祝卡明+weki生日快樂
成日都有eng堂,煩到嘔
robson日日都有功課
忙到死
排球隊差唔多個個星期六都要返去=.=
衰人鄧欣幫我改左個好難聽既花名
嘔\3/
頭個幾堂做tsa做到死-3-
今年3a d老師差唔多個個都o......(閱讀全文)