今日早上悶到死左T^T
中文堂,聽左一堂書就已經昏迷左(好過冇)
科學:69/100,麻麻地
普通話:做listening
英文:做text
數學:做text+派卷 100/100+10挑戰題,好好好......
第9堂係到畫廁所個設計
放學去食粥
zzz
今日好開心呀^^
遲d先講咩事
今朝中文係到吹水
全部人死哂(indy,霜霜,蔡蔡子都死左=.=)
英文堂悶到嘔=.=
lunch練歌
科學,昏迷了
家政,睇小孩不笨
然後,瓊瓊入黎叫人改數
我超多數改:P
sing con,好......(閱讀全文)
今朝,笙笙神早係到派野
早讀個陣好忙
到左中文堂陣,係到忍
君君剛剛唱個首歌陣,又想笑又想喊
都唔知咩事
到左佢講佢點解要個陣
我開始崩潰laT^T
係到喊
佢比我個張書籤寫:
鮮榕:
多謝妳的敬師卡......(閱讀全文)