呼....
今天.....中於得閒打日記喇~~
好...講一講今日的事先
我條女黎搵我......
去左太古...買樂理d野~
之後佢上左黎
之後佢走左
好!講完
咁講返之前d野啦
由平安夜開始...
07/24/12平安夜 好晴..不過有d凍
咁呢....
今日出左黎bo...
冇錯.....首先去大圍搵BB
之後去左北角唱k,同牙樞,姚妍,王子
五個人浩浩蕩蕩咁上去唱K
5點幾BB走左先
之後ANNA就黎左LU....
唱完後牙樞同佢牙哥再接再厲
而我地冇地方去....
王子走左回家
咁我同姚妍+ANNA去左大快活打機
不久之後,王子,牙榮,白公子+肥霖陸續出現
之後...都係冇地方去...
不過人多左好多
然後同牙榮去左食個飯.....然後佢地就出左去蘭桂坊
其實係得牙榮+白公子....
因為呢D地方實在唔O岩我
之後肥霖又走左去占士搵牙樞
得返我,姚妍,王子+ANNA
HAI左一陣....
去左西灣河搵SAM哥哥
雖然近期冇咩點落去中四.....不過佢都係冇咩點變...定係......已經冇讀呢?
食左個糖水(多謝ANNA了.....好似成日屈你講食野....不過其實我o個日冇錢><)
之後去左國際.....
唉....
我的平安誕牙(因為過左12點....所以將聖誕cosover平安夜)
就咁o係機舖渡過
雖然成日去....但係唔知點解都覺得勁嘈.....
2點幾回家了!
呵呵...
發現左我隻左手係「太陽之手」
右手係「母親之手」
不過冇人明白我><
07/25/12 聖誕節 勁晴...不過好似都係咁凍
冇錯喇冇錯喇
係聖誕喇!
早上居然冇野做....
同爸爸媽媽喝左個茶
行左陣街
便去了和'玩'姨,鴻叔,史提分,oscar(定係改左名呢?),
'零'姨+培叔食飯
之後去左搵王子....
然後見到牙悅,
好久不見了....型左好很多呢!
之後姚妍和ANNA又黎了
中於記得帶香水了
超開心勁興奮!
然後牙悅就走了
不過呢....
姚妍有D事....
由此(?)
我地就去左TST
哇.......兩度遇見周翠
所以'世界真細小小小,小得真奇妙妙妙~~~'
冇錯....
當我地正開解姚妍O既時候牙榮和白公子又來了~
然後我地過左去搵周翠,當然姚妍似乎拋下了不快
呵呵....
而且...我搵到知已喇...
哈哈!!!
唯一一個明白咩係「太陽之手」同埋「母親之手」
冇錯...O個個就係牙榮喇喇喇喇~~~~~~
然後我地O係長梯到玩~
玩到痴哂線
似乎四周O既氣氛比我地帶起哂...
當周翠同佢條女去廁所的時候...
我和王子走左去吹水....
吹吹下...有2個巴基斯坦(我估)的人搭訕
用英文=.=
問我地係唔係GAY的....=.=!
總之同佢地傾左一陣....
澄清左我地D關係
之後又返去玩...
呵呵
隔離的歐洲藉人仕係咁影我地相...
之後仲同佢大唱We wish you a merry chrismax
好遠o既地方仲有6,7個人黎join我地.....
我地16個人(外來7人,我們8人,加1個歐洲藉人)大唱聖誕歌!
正爆!!!
不過我有個問題唔係好明...
點解地鐵得平安夜先通宵......聖誕節冇=.=
所以搞到我成6點幾先返到去=.=
.
.
.
.
.
.
.
呢幾日我真係好開心....
十分之鳴謝所有和我一起過呢幾日的朋友仔
BB,王子,樞,anna,肥霖,姚妍,牙榮,白公子,sam哥哥,同翠,佢條女,王悅,o個七個人,
兩個巴基斯坦朋友同2個歐洲朋友+1個不知國藉的朋友
|