呢幾日冇打日記,
真係對唔住大家牙>3<
呼,呢幾日都過得唔錯
因為食左幾餐飯
好有意思
,琴日又去左好好好遠o既地方同以前d BNCO一齊食飯
不過,唔知係唔係最近興,章魚要走喇
好多人走牙
但係大家都過得好好
不知不覺maymay佢地已經升左二劃喇
而我嘛..仲係個一劃
不過話哂我玩左都唔係好耐,唔緊要!
今日都忙牙,所以冇同chris佢地出去,聽日補數,大家等我!
牙.....
最近好多方太出現o係我身邊牙....
你望我眼我望你眼,就係咁走左去
都係o個句啦,睇得唔食得牙!
暑假已經開始喇
唔知道大家有d咩計畫,唔理點都好,要灌切自己o既目標
過左呢兩個月之後,希望所有人都有成長到,有得到d野,趁大家仲年青要拼命衝牙!!!!!! |