哈
今日早上同佢+lingling<-------(奇怪)一齊返.....
原來得2個人我係冇乜野講架=.=
今日都尚算ok......
最後o個堂係...A-Maths測驗
不過呢...
都唔似測驗.......
簡直係..........................................................................................互抄=.=
之後去左基軍...
呵呵
程柏琪同我一樣....
叫錯哂....
仲要唔記得...
呵呵呵 |