哎呀
最近....
我都不太敢浪費時間.....
因為好怕暑假過去.....
每當暑假一到....
我就會有好事發生
而今次就係
識左啊靖,一班bnco(基軍o既人),三姐妹,仲有佢個fd
好開心
個個都係好人....
不過
好快咁....暑假就得返一個星期多d....
我好驚啊
驚乜都會冇左.....
唔想所有野回復正常........
說穿了....
其實我怕失去一切....
好像年年都會怕的
而我所怕的...
都一定會發生......
所以啊
而家我都唔多敢訓太晏
好珍惜剩返o既時間
我想日日都出街
約埋暑假識o既人出黎
大玩特玩
而今日就同左小米,黎明,尤尤,駱壽亨出左去swim
其實之前我去左踢波....
想充實下自己嘛....
不過原來我成個暑假都冇踢過波呢
今日係第一次......
|