♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
(=♥帥蕎♥=)
* wE1c0me先-)
請留cm*V*
haha..
qqman615
暱稱: kiukiu:)`
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-07-08
2010-05-05
2009-08-17
2009-04-14
2009-01-17
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
bobo.. xanga*0*
lu\/ lu\/ 煜`無名 ...
TUnG _ xG /_\
winnie... xanga /__...
彎彎∼變冷摟~ - 無名...
寶寶 ' st0ry ``
小庭:D _ xangA *3*
石頭f0rum =>
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 28
今日人氣: 0
累積人氣: 1303
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 12 月 6 日  星期六   晴天


2008-12-06 分類: 未分類

琴日冇打blog添 v_v

阿爸番左黎,,. (;

今朝去左飲茶,,,

新元中好多kai仔 -.-

有個啡色kai仔阻住我搭電梯 .V.

我嗌佢彈開都吾走 .o`

晏就吔壽司 ♥.♥

之後阿媽同晴番學校speech daY ._.

我冇野做添 -0-

悶 -,-

 

發表時間:2008-12-06 01:47 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 4 日  星期四   晴天


2008-12-04 分類: 未分類

今日好忙,,

冇時間打blog  /.\

sor =p`

 

 

發表時間:2008-12-04 05:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 3 日  星期三   晴天


2008-12-03 分類: 未分類

今日上早會果時有校服檢查,,

我比人話個扣吾岩色,.  =b

慘t.t

聽日要重檢.

今日吾洗上P.E.堂.

所以去左演講室自修.

順便幫石刊起稿  xd'

金太話今日吾洗考試.

w0000..,,.

lunch繼續寸大石石,.

佢好cheap摟. =o

琴日佢棵石草爆亂,. 

我借隻夾比佢,.

佢收左 0*0

今日問佢瀝番,,,,  -,-

佢居然放左起老師枱到.

`|_|'

仲話因為吾知乜水比佢.

搵吾番啦  ...   -a-

隻夾好cheap架咋.   =p

其他人冇所謂.

旦系佢1定吾得.

回水阿 !.!

英文堂校長監堂  -_-

分組要同李卓謙1組. -_-;

= =|

我踱左好多得意聯婚出黎. :]

例如 ;`  柯史[]廖聯婚.

胡蘇聯婚. -]

楊廖聯婚.  -]

馬廖聯婚. -]

朱廖聯婚. -]

莊廖聯婚. -]

劉廖聯婚. -]

蕭廖聯婚. -]

放學同angela1齊.

去左元劇瀝太空展飛 ^3^

OvO .

 

石刊有了!.!

 

 

發表時間:2008-12-03 06:15 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 2 日  星期二   晴天


2008-12-02 分類: 未分類

今日1朝早就喉龍痛.

hurt ``. /o\

pth堂勁慘.

李sir要尿尿表現朗誦.

t^t

佢勁嘔.

+上佢今日個陰超亂.

我忍吾住噴出黎 :p

全部人都想笑,,]

不過我最跨..

懦 .v.

lunch time 果陣.,

bobo vS 曉琳決戰屁王.,

[==]

事關我作左首歌.  xd`

''`好大陣異味傳入我的鼻,

原來系蔡子為放既屁. ,]

-w--w--w-

我同bobo決定要整石刊,,

好似小學既菇刊甘.

每4日1期.

[ ps ; 要留意我個qz哦 ` =]

 

 

發表時間:2008-12-02 06:34 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 1 日  星期一   晴天


2008-12-01 分類: 未分類

未試過番學都可以甘悶,,

I.S.堂系聽到得個聾.

一頭講,,,::    ,`一頭吾明.'

左耳入..右耳出..   

 

[   Thx for bobo  =]

左耳入..右耳出..      =3=

xdxd''`

12月lu .

好期待x'mas阿~`~

吾知今年送乜好tim..

朱古力?.?

[  chole 話見過有人個名系朱古力 *v* ]

中文堂冇乜gag聽.

= =

I.H. 堂 miss chan冇番.

要自修0.0

好難頂阿.

help..

-口-

食完反番課室挽誠與大.

好high   [ ps ; 冇抽中我  y0y0'' ]

放學諗住同曉琳1齊行.

佢話去朗晴居練啦啦啦麻..

點知之後去大球場.

||.||

今日部腦畸畸地.

煩   t^t

又去hayley個blog.

好采佢只系放左1次相上去,,,,,,,,

吾系實嘔死 >-<

今期金榜 ;]]

1/4盛樂德 -_  xdxd`

 

發表時間:2008-12-01 06:36 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]