| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 12 月 6 日 星期六  |
| 2008-12-06 |
分類: 未分類 |
琴日冇打blog添 v_v
阿爸番左黎,,. (;
今朝去左飲茶,,,
新元中好多kai仔 -.-
有個啡色kai仔阻住我搭電梯 .V.
我嗌佢彈開都吾走 .o`
晏就吔壽司 ♥.♥
之後阿媽同晴番學校speech daY ._.
我冇野做添 -0-
悶 -,-
|
| 發表時間:2008-12-06 01:47 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 4 日 星期四  |
2008 年 12 月 3 日 星期三  |
| 2008-12-03 |
分類: 未分類 |
今日上早會果時有校服檢查,,
我比人話個扣吾岩色,. =b
慘t.t
聽日要重檢.
今日吾洗上P.E.堂.
所以去左演講室自修.
順便幫石刊起稿 xd'
金太話今日吾洗考試.
w0000..,,.
lunch繼續寸大石石,.
佢好cheap摟. =o
琴日佢棵石草爆亂,.
我借隻夾比佢,.
佢收左 0*0
今日問佢瀝番,,,, -,-
佢居然放左起老師枱到.
`|_|'
仲話因為吾知乜水比佢.
搵吾番啦 ... -a-
隻夾好cheap架咋. =p
其他人冇所謂.
旦系佢1定吾得.
回水阿 !.!
英文堂校長監堂 -_-
分組要同李卓謙1組. -_-;
= =|
我踱左好多得意聯婚出黎. :]
例如 ;` 柯史[]廖聯婚.
胡蘇聯婚. -]
楊廖聯婚. -]
馬廖聯婚. -]
朱廖聯婚. -]
莊廖聯婚. -]
劉廖聯婚. -]
蕭廖聯婚. -]
放學同angela1齊.
去左元劇瀝太空展飛 ^3^
OvO .
石刊有了!.!
|
| 發表時間:2008-12-03 06:15 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 2 日 星期二  |
| 2008-12-02 |
分類: 未分類 |
今日1朝早就喉龍痛.
hurt ``. /o\
pth堂勁慘.
李sir要尿尿表現朗誦.
t^t
佢勁嘔.
+上佢今日個陰超亂.
我忍吾住噴出黎 :p
全部人都想笑,,]
不過我最跨..
懦 .v.
lunch time 果陣.,
bobo vS 曉琳決戰屁王.,
[==]
事關我作左首歌. xd`
''`好大陣異味傳入我的鼻,
原來系蔡子為放既屁. ,]
-w--w--w-
我同bobo決定要整石刊,,
好似小學既菇刊甘.
每4日1期.
[ ps ; 要留意我個qz哦 ` =]
|
| 發表時間:2008-12-02 06:34 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 1 日 星期一  |
| 2008-12-01 |
分類: 未分類 |
未試過番學都可以甘悶,,
I.S.堂系聽到得個聾.
一頭講,,,:: ,`一頭吾明.'
左耳入..右耳出..
[ Thx for bobo =]
左耳入..右耳出.. =3=
xdxd''`
12月lu .
好期待x'mas阿~`~
吾知今年送乜好tim..
朱古力?.?
[ chole 話見過有人個名系朱古力 *v* ]
中文堂冇乜gag聽.
= =
I.H. 堂 miss chan冇番.
要自修0.0
好難頂阿.
help..
-口-
食完反番課室挽誠與大.
好high [ ps ; 冇抽中我 y0y0'' ]
放學諗住同曉琳1齊行.
佢話去朗晴居練啦啦啦麻..
點知之後去大球場.
||.||
今日部腦畸畸地.
煩 t^t
又去hayley個blog.
好采佢只系放左1次相上去,,,,,,,,
吾系實嘔死 >-<
今期金榜 ;]]
1/4盛樂德 -_ xdxd`

|
| 發表時間:2008-12-01 06:36 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|