♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
(=♥帥蕎♥=)
* wE1c0me先-)
請留cm*V*
haha..
qqman615
暱稱: kiukiu:)`
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-07-08
2010-05-05
2009-08-17
2009-04-14
2009-01-17
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
bobo.. xanga*0*
lu\/ lu\/ 煜`無名 ...
TUnG _ xG /_\
winnie... xanga /__...
彎彎∼變冷摟~ - 無名...
寶寶 ' st0ry ``
小庭:D _ xangA *3*
石頭f0rum =>
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 28
今日人氣: 0
累積人氣: 1304
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 11 月 30 日  星期日   晴天


2008-11-30 分類: 未分類

悶死人啦!

kawaii 咧 ^0^

彎彎之貼圖..

                                                                               [ 信望塔 ]

 

               

[       never give up =)       ]

                              [  射手座 .0. ]

[ kawaii彎 ]

                           [ 彎語錄-想&能 ]

                                                               [ 吊牌圖示 ]

                          [ 彎之動漫 -o- ]

 

 

                                 [ 天蠍座 .0. ]

                                 [ msn大頭 ]

                                                            [ 北京上海買物 ]

 

                                       [ funfun馬後炮-簡體版 ]

                                                      [ 告假通知 ]

[ msn 大頭 - 雷 ]

[ 一週歲圖 ]

貼圖好令阿 ^^

hoho~

我去左許慧恩個blog 0.0

 佢d自拍  . xd''

 [ 奸笑  _^_ ]

                                                                     [ 許慧恩 ]

好令女阿--?

( ps ; 系咩?.?內心掙扎中 .- )

又去左鄭曉莉blog ..,

佢打d野好幼稚!.|||||

欣賞下啦... 口語都吾識打?_?

 

吳振!.!

加油!!|||||!!

吾好輸比leung丙lily-++

十卜u ~`*

 

 

 

看見MAGGIE的BLOG,談到同學對他的稱呼。

我想起中學的時候,通常別人叫我全名,或者喂同呀邊個!

其中最特別的是,坐我後面的同學,就叫我「前面個位朋友!」。

還有一個數學很棒的男生(SPEAKER),他竟然叫我「小朋友」呀!

他很矮,而且長得像一個三年級生(是小學)呢!

雖然中小學都有緋聞,但竟然是男跟男的呢!真是......呃......無奈......

不過我想他們是開玩笑吧﹖!

數學老師好好人,經常被我們期負!

中學生活真有趣,不過最討厭VA了!

kai...?

今天Art堂,我交兩件作品;一件不合格、一件只有60分。

60分的那件,他還說已經多給我10分,怕我哭。

方梓穎有70多分,她說:「都唔知佢點俾分,做一天低分,做幾個鐘就高分。」

這令我傷上+傷,大慨只有天父才知道我有多傷心...

佢系米黐架?.,,..?

忽然覺得佢好恐怖咧>w<

最恐怖系,,

有人留cm話'

```不要傷心啦,會老的,,,.==

 佢回應佢話'

```我老極都咁令女! oooooo.....ooooooo

help!!`~

仲有ma..+.+

還是發現了一個有趣的人.  他叫吳振。他在一年前從內地到香港來,他說話的音調怪怪的,不過樣子呆呆的,雖然不胖,但給人的感覺傻傻的,好可愛呢!雖然如此,但他一點也不笨。他剛到港,考了三次試,第一次第三名;第二次第一名;第三次第一名呢!而且數學課,我們需要很用心算時,但他只需動一動腦子便算出答案了!真神奇!我好敬佩他!只是他比較內向啦!

發表時間:2008-11-30 01:48 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 11 月 29 日  星期六   晴天


2008-11-29 分類: 未分類

今日吾洗番學.

悶悶悶悶悶.

1早去睇戲,,

睇左陣就cut左lu -.-

bex悶瓜.

睇完bobo借比我既書,,.

吔野吔野吔野.

-]-]-]

1番到就見到盛樂德,,.

我盡量吾望佢[][][][].

吐吐吐- egh```-

今日st.john搞乜阿?.?

旦我又見吾到大蚊既?-?

|||||||||||||||||||笨||  ~`~

今日支管d聲沙左.

0-0

不過好扮野果個陳宇軒.

miss區話佢今日好差..

xd``

孬孬孬.   hey man !.!

miss區今日好狊脾氣.

成日訓人.

[ 對於其他人吾算鬧,,

不過發生起佢身上就好畸 !.! ]

佢話陳宇軒今日吹得差過陳灝平..

[ ps ; 我聽吾出 ]

走果時見吾到盛樂德都安心d. !||!

夜晚睇番朝早未睇完果7戲.

好精采 -^v^-

不過lee 7系首部曲,.

要接住2部曲睇.

我好攰啦..,

唯有吾睇住~

轉睇長江7號. =]

雖然好kai,,

冇計啦?_?

我要捱到藍兒本色.. xdxd''`""

藍兒本色阿,,.藍兒本色阿,,.

撐住!.!撐住!.!

拜拜.==

 

 

 

 

發表時間:2008-11-30 01:03 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 11 月 28 日  星期五   寒冷


2008-11-28 愉快 分類: 未分類

今日..,,

1朝早就番左學校. ^o)

bex鄭嘉慧話我地要快d練習..

仲未收貨到 . )=

unluckily,,]]..

我喉沙沙地.

吾知仲唱吾唱到咧.. xdxd`''`

答8就番到.

得鄭嘉慧起到..

我就去左locker.

番到黎就見到劉曉琳. =)

我同劉曉琳1齊上左2樓問佢個瀝cD.

then去搵金太.

起音樂室試cD..

點知吾系純音樂.. -^-

有棒棒堂唱,.,.,.

金太又話會扣分.

迫於無奈.

我唯有臨臨時急作譜.

t^t.  

許慧恩仲未番.

好想斬佢.  :@

上完兩堂英文.

即刻跑去音樂室練.

-..  我根本冇作譜  xdxdxdxd'

佢地叫我彈.

唯有諗到乜就彈乜.

之後先知原來work架..

>.<

我地士氣大增  =]]]]]

上I.H.堂,,.

Miss Chan 今日好火爆..    [ fire =@ ]

成日都鬧人..

有d驚.

break又跑去音樂室.

練練練練練練練練練練練...............--

I.S.遲左放lunch.

我地冇枱食反.

尿尿淨系瀝凳.

傻架`  .

之後唯有坐勁迫.

T.T  ~`~

尿尿請我地食m記.

[♥]

我吾客氣甘狂吔,,.

xdxdxdXDXDXDXD..

我系吾會因為憎佢而放棄m記既.  -)

1:30跑去hall.

suddenly..,,

吾記得左前奏點彈.

之後又記得左喎.

哈哈哈..`

[ 無奈 == ]

上到台.

我坐起張凳到.

點知高到嘔.

諗住放低d.

個制K0左..

egh`

哇!.!

d琴鍵發哂毛,,,

-口-

隻腳系甘震.

pedal  '`耳屎`'不穩~ 

+_+

第2段劉曉琳吾記得入. =]

之後唱唱下丁左.

?><?

留低睇左陣.

風暴果組勁gag..

haha =)

中文堂勁型.

何偉聰佢今日介紹黃the ,.

又話黃the好人.

bex佢有時講中文.

+埋..

上次佢見到我地睇佢msn都冇講野.

何偉聰仲講左好多假野.

笑o咀..

第2件gag事就系.

大蚊講文狂up錯野.

hehe..

路上小心up左上路小心.

茶房up左茶壺.

勁笑阿  >0<

class period 講班規.

其中up到爆粗.

up左要比3$

尿尿舉手問改人花名系吾系.

我同bobo講.

得佢先有花名姐.

副主席話吾講得就up英文.

從此..

佢叫騎騎  [ keke ]

xdxd ()()()()()

放學lu !.!.!.!.!

又要對住個miss.  =,='

番屋企果陣撞到叻.,

+郭康萍.

傾左好耐'-'

、、、、、、、、、

i miss u 架 ,_,

叻叻!!

啜卜~-~

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

發表時間:2008-11-30 12:40 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 11 月 27 日  星期四   晴天


2008-11-27 分類: 未分類

今日好悶阿.`

中文堂果陣.

我估李卓謙想報仇.

佢告比 ms leung 知郭均肇爆粗.

無聊. -.-

break果陣落左music board 到.

原來我聽日就比賽*^*

kayi同bella下下二先比.

數學堂好漫長.

d數吾明阿!!!``.

break又起到寸石尿尿.

bobo用頸巾fix佢.

仲專登講sor ._.

aR尿巴住佢.

我就學佢話.``~

你再fix既話.,

信吾信我撕爛佢!!/.\

xdxd'||||.

L.S極低b.

想覺覺*=*

食反果陣做足措施.

吾比尿尿過黎.

hoho..'

e+對bobo有d煩.

佢成日提盛樂德.

吾關事又扯埋去.]

服!_!

其實.//||

我想講尿尿多d咧=]=]

食完反練歌.

好吾店阿.

音高仲未0k.''

0.0

之後同bobo1齊彈琴./

好爽xD.  -,--,-

Art好慘  t^t

要下4交好癡的難畫..,; ;]

help+.+

番到黎.

記得bobo叫我search盛樂德.

s0..    action!! @.@

好q的小1相!!||||| .-.

 

 

 

阿聰勇奪全班最靚仔大獎?

吾系何偉聰掛!!?|?

好采系仇展聰.,,..

笑死  =.="

 

 

 

 

 

 

 

 

 

何偉聰都有..,哈哈^0^

  何偉聰  hoho-v-

 

仲有盛樂德閃字..

 

 

 

 

白癡 -0-

                                                                                           盛樂德

                                                                                (前排中間   hehe=)

 

 [  盛樂德班相 =]

 

眨眼間便六年了,要畢業了,真是十分不捨得 。回憶過去,在校園裡真的發生了很多事情,令我感到很難忘。現在要離別母校,到新的中學學習了,希望大家能在中學裡各展所長,認真學習,為目標奮鬥。

 

 

    樂德
 

 

[   盛樂德畢業詞  xd ]

發表時間:2008-11-27 05:09 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 11 月 26 日  星期三   晴天


2008-11-26 分類: 未分類

今日一番到學校.

bobo & 劉曉琳就過黎十卜我上李東海個website..,,.

仲話盛樂德做過班長  xdxd||||..

unbelievable 10r`.

PE堂要跨欄.

勁恐怖-]]]]]

上中文堂果時超嬲.

李卓謙煩住哂.

bobo嗌佢收聲且.

佢爆粗鬧佢喎.

bobo忍吾住告佢10r..,

抵死.!!`

比 ms leung 鬧完之後就系度發老皮..

大大聲甘匿名鬧bobo.

仲揾野掟佢..

 點知掟到我.

help!`

食反果陣bobo寸阿尿.

佢冇聲出..

 哈xdxd.

放學同hayley佢地1齊.

恩恩好乖咧 =]=]=]

 

 

 

 

發表時間:2008-11-26 07:05 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]