| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 11 月 30 日 星期日  |
| 2008-11-30 |
分類: 未分類 |
悶死人啦!
kawaii 咧 ^0^
彎彎之貼圖..

[ 信望塔 ]
[ never give up =) ]

[ 射手座 .0. ]

[ kawaii彎 ]

[ 彎語錄-想&能 ]

[ 吊牌圖示 ]

[ 彎之動漫 -o- ]

[ 天蠍座 .0. ]

[ msn大頭 ]

[ 北京上海買物 ]

[ funfun馬後炮-簡體版 ]

[ 告假通知 ]

[ msn 大頭 - 雷 ]

[ 一週歲圖 ]
貼圖好令阿 ^^
hoho~
我去左許慧恩個blog 0.0
佢d自拍 . xd''
[ 奸笑 _^_ ]


[ 許慧恩 ]
好令女阿--?
( ps ; 系咩?.?內心掙扎中 .- )
又去左鄭曉莉blog ..,
佢打d野好幼稚!.|||||
欣賞下啦... 口語都吾識打?_?
吳振!.!
加油!!|||||!!
吾好輸比leung丙lily-++
十卜u ~`*
看見MAGGIE的BLOG,談到同學對他的稱呼。
我想起中學的時候,通常別人叫我全名,或者喂同呀邊個!
其中最特別的是,坐我後面的同學,就叫我「前面個位朋友!」。
還有一個數學很棒的男生(SPEAKER),他竟然叫我「小朋友」呀!
他很矮,而且長得像一個三年級生(是小學)呢!
雖然中小學都有緋聞,但竟然是男跟男的呢!真是......呃......無奈......
不過我想他們是開玩笑吧﹖!
數學老師好好人,經常被我們期負!
中學生活真有趣,不過最討厭VA了!
kai...?
今天Art堂,我交兩件作品;一件不合格、一件只有60分。
60分的那件,他還說已經多給我10分,怕我哭。
方梓穎有70多分,她說:「都唔知佢點俾分,做一天低分,做幾個鐘就高分。」
這令我傷上+傷,大慨只有天父才知道我有多傷心...
佢系米黐架?.,,..?
忽然覺得佢好恐怖咧>w<
最恐怖系,,
有人留cm話'
```不要傷心啦,會老的,,,.==
佢回應佢話'
```我老極都咁令女! oooooo.....ooooooo
help!!`~
仲有ma..+.+
我還是發現了一個有趣的人. 他叫吳振。他在一年前從內地到香港來,他說話的音調怪怪的,不過樣子呆呆的,雖然不胖,但給人的感覺傻傻的,好可愛呢!雖然如此,但他一點也不笨。他剛到港,考了三次試,第一次第三名;第二次第一名;第三次第一名呢!而且數學課,我們需要很用心算時,但他只需動一動腦子便算出答案了!真神奇!我好敬佩他!只是他比較內向啦!
|
| 發表時間:2008-11-30 01:48 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 29 日 星期六  |
| 2008-11-29 |
分類: 未分類 |
今日吾洗番學.
悶悶悶悶悶.
1早去睇戲,,
睇左陣就cut左lu -.-
bex悶瓜.
睇完bobo借比我既書,,.
吔野吔野吔野.
-]-]-]
1番到就見到盛樂德,,.
我盡量吾望佢[][][][].
吐吐吐- egh```-
今日st.john搞乜阿?.?
旦我又見吾到大蚊既?-?
|||||||||||||||||||笨|| ~`~
今日支管d聲沙左.
0-0
不過好扮野果個陳宇軒.
miss區話佢今日好差..
xd``
孬孬孬. hey man !.!
miss區今日好狊脾氣.
成日訓人.
[ 對於其他人吾算鬧,,
不過發生起佢身上就好畸 !.! ]
佢話陳宇軒今日吹得差過陳灝平..
[ ps ; 我聽吾出 ]
走果時見吾到盛樂德都安心d. !||!
夜晚睇番朝早未睇完果7戲.
好精采 -^v^-
不過lee 7系首部曲,.
要接住2部曲睇.
我好攰啦..,
唯有吾睇住~
轉睇長江7號. =]
雖然好kai,,
冇計啦?_?
我要捱到藍兒本色.. xdxd''`""
藍兒本色阿,,.藍兒本色阿,,.
撐住!.!撐住!.!
拜拜.==
|
| 發表時間:2008-11-30 01:03 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008-11-28  |
分類: 未分類 |
今日..,,
1朝早就番左學校. ^o)
bex鄭嘉慧話我地要快d練習..
仲未收貨到 . )=
unluckily,,]]..
我喉沙沙地.
吾知仲唱吾唱到咧.. xdxd`''`
答8就番到.
得鄭嘉慧起到..
我就去左locker.
番到黎就見到劉曉琳. =)
我同劉曉琳1齊上左2樓問佢個瀝cD.
then去搵金太.
起音樂室試cD..
點知吾系純音樂.. -^-
有棒棒堂唱,.,.,.
金太又話會扣分.
迫於無奈.
我唯有臨臨時急作譜.
t^t.
許慧恩仲未番.
好想斬佢. :@
上完兩堂英文.
即刻跑去音樂室練.
-.. 我根本冇作譜 xdxdxdxd'
佢地叫我彈.
唯有諗到乜就彈乜.
之後先知原來work架..
>.<
我地士氣大增 =]]]]]
上I.H.堂,,.
Miss Chan 今日好火爆.. [ fire =@ ]
成日都鬧人..
有d驚.
break又跑去音樂室.
練練練練練練練練練練練...............--
I.S.遲左放lunch.
我地冇枱食反.
尿尿淨系瀝凳.
傻架` .
之後唯有坐勁迫.
T.T ~`~
尿尿請我地食m記.
[♥]
我吾客氣甘狂吔,,.
xdxdxdXDXDXDXD..
我系吾會因為憎佢而放棄m記既. -)
1:30跑去hall.
suddenly..,,
吾記得左前奏點彈.
之後又記得左喎.
哈哈哈..`
[ 無奈 == ]
上到台.
我坐起張凳到.
點知高到嘔.
諗住放低d.
個制K0左..
egh`
哇!.!
d琴鍵發哂毛,,,
-口-
隻腳系甘震.
pedal '`耳屎`'不穩~
+_+
第2段劉曉琳吾記得入. =]
之後唱唱下丁左.
?><?
留低睇左陣.
風暴果組勁gag..
haha =)
中文堂勁型.
何偉聰佢今日介紹黃the ,.
又話黃the好人.
bex佢有時講中文.
+埋..
上次佢見到我地睇佢msn都冇講野.
何偉聰仲講左好多假野.
笑o咀..
第2件gag事就系.
大蚊講文狂up錯野.
hehe..
路上小心up左上路小心.
茶房up左茶壺.
勁笑阿 >0<
class period 講班規.
其中up到爆粗.
up左要比3$
尿尿舉手問改人花名系吾系.
我同bobo講.
得佢先有花名姐.
副主席話吾講得就up英文.
從此..
佢叫騎騎 [ keke ]
xdxd ()()()()()
放學lu !.!.!.!.!
又要對住個miss. =,='
番屋企果陣撞到叻.,
+郭康萍.
傾左好耐'-'
、、、、、、、、、
i miss u 架 ,_,
叻叻!!
啜卜~-~
|
| 發表時間:2008-11-30 12:40 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 27 日 星期四  |
| 2008-11-27 |
分類: 未分類 |
今日好悶阿.`
中文堂果陣.
我估李卓謙想報仇.
佢告比 ms leung 知郭均肇爆粗.
無聊. -.-
break果陣落左music board 到.
原來我聽日就比賽*^*
kayi同bella下下二先比.
數學堂好漫長.
d數吾明阿!!!``.
break又起到寸石尿尿.
bobo用頸巾fix佢.
仲專登講sor ._.
aR尿巴住佢.
我就學佢話.``~
你再fix既話.,
信吾信我撕爛佢!!/.\
xdxd'||||.
L.S極低b.
想覺覺*=*
食反果陣做足措施.
吾比尿尿過黎.
hoho..'
e+對bobo有d煩.
佢成日提盛樂德.
吾關事又扯埋去.]
服!_!
其實.//||
我想講尿尿多d咧=]=]
食完反練歌.
好吾店阿.
音高仲未0k.''
0.0
之後同bobo1齊彈琴./
好爽xD. -,--,-
Art好慘 t^t
要下4交好癡的難畫..,; ;]
help+.+
番到黎.
記得bobo叫我search盛樂德.
s0.. action!! @.@
好q的小1相!!||||| .-.
阿聰勇奪全班最靚仔大獎?
吾系何偉聰掛!!?|?
好采系仇展聰.,,..
笑死 =.="
何偉聰都有..,哈哈^0^
何偉聰 hoho-v-
仲有盛樂德閃字..



白癡 -0-

盛樂德
(前排中間 hehe=)

[ 盛樂德班相 =]
眨眼間便六年了,要畢業了,真是十分不捨得 。回憶過去,在校園裡真的發生了很多事情,令我感到很難忘。現在要離別母校,到新的中學學習了,希望大家能在中學裡各展所長,認真學習,為目標奮鬥。
樂德
[ 盛樂德畢業詞 xd ] |
| 發表時間:2008-11-27 05:09 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 26 日 星期三  |
| 2008-11-26 |
分類: 未分類 |
今日一番到學校.
bobo & 劉曉琳就過黎十卜我上李東海個website..,,.
仲話盛樂德做過班長 xdxd||||..
unbelievable 10r`.
PE堂要跨欄.
勁恐怖-]]]]]
上中文堂果時超嬲.
李卓謙煩住哂.
bobo嗌佢收聲且.
佢爆粗鬧佢喎.
bobo忍吾住告佢10r..,
抵死.!!`
比 ms leung 鬧完之後就系度發老皮..
大大聲甘匿名鬧bobo.
仲揾野掟佢..
點知掟到我.
help!`
食反果陣bobo寸阿尿.
佢冇聲出..
哈xdxd.
放學同hayley佢地1齊.
恩恩好乖咧 =]=]=]
|
| 發表時間:2008-11-26 07:05 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|