今日收到第一份生日禮物la~
收到0既時候覺得好奇怪, 因為係BB俾我, 我心諗:無理由BB知我生日架
原來佢地琴日就準備左要送俾我, 但因為我要去元朗探祖母, 所以黎唔到
咁佢地就托Beeto托BB 拎俾我la~
哈哈~10 月就收到生日禮物la~
唔知mark記唔記得佢話過會送生日禮物俾我呢?
佢年年都唔記得la~佢記得0既機會超低~
不過我覺得佢係個好0既人, 而且對fd 唔錯, 都算係咁la~
但係佢今年親口話會送生日禮物俾我架, 睇下佢0既記性點先~
不過今年生日我唔想再好似上年咁呀!!!!!!!!!
10 月, 我唔知點解會諗起Anson
都有成2 年唔見佢la~
唔知佢e+點呢?
|