今日係瀾瀾生日~生日快樂!!!!
我朝早就打左俾佢同佢講生日快樂~
今日都幾開心, 上4 堂, 2 堂空堂, 2 堂聽talk ~
2堂空堂真係好珍貴, 因為一個cycle 得e 2 堂咋
之後聽talk , 講國慶, 佢講得都ok ~
咁就過左一個星期la~
時間過得真快~