之前果幾日屋企d 電線有問題, so~唔可以打日記
但係今日搵左個人黎睇
原來好小事, 幾驚要換過所有o既電線呀~
之前補M&S o既時候大頭話叫我去今日去採排, 重叫我地一定一定要著校服
我心諗自己都唔知拎咩
原來係所有assis.都要上去拎...
好無奈咁我就坐左成3個鐘
佢頒d獎超亂,全級頭3名頒完獎, 轉個身全級頭10名又上台
d 人d 次序又亂
好無奈.........