今日去補習, 見到阿康同做左d好於o既野~
之後去搵staff去轉堂, 佢話d 堂好full, 英文轉唔到la~Chem 就睇下星期六果日有無人唔返, 有o既就俾我上咁話~
唉...
今日終於睇完左<<妖精之吻>>, 終於知道咩係七色樹o既秘密, 我覺得個結局有d唔完滿law~可能我個人比較喜歡童話d
la~所以都好佩服林詠琛, 佢d想法, 橋段好得, 不過有咩理由逸寧到最後做左妖精ar?書中個女仔話佢知道七色樹o既秘密,
所以佢可以搵到自己o既幸福(詳情見林詠琛,妖精之吻 ), 要咁樣先有屬於自己o既幸福實在太慘la~
|