|
現在好慶,睇完D野之後.唔知可以點囉
真係一波未平一波又起
唔該你唔係話我既話請講埋名
免得誤會,如果你係話我既,唔該你光明正大D
我想唔番GA?我想漏左份野係你度GA?
唔通我8:25打去你屋企搵你叫你唔洗帶俾我呀?
定係你想我打你手機累你俾人鬧?係既,我下次試下囉
我唔明你個淆字點用?我淨係知淆=怕
唔明唔去有咩淆,而且我唔係第1個淆既人,
咩叫我第1個淆呀?淆什麼?淆你呀?
我唔明有咩好淆囉.都唔知係你語文理解能力低,
定係我見識少,唔明你個淆點用,點解唔去都要叫淆?
唔通冇左我你地就唔影得既?我約左你又點?
你好似冇搵我喎,你又知我實唔出去既?
而且我事先唔知自己會唔去
如果你了解我..你就唔會咁屈我
我驚如果你同我一齊中秋節個件事,我驚你淆到走左去喇
淨係識得話人淆,我同你講左來龍去脈,點解我冇番
如果你咁都唔明我冇野好講囉...
你自己心情唔靚唔好拉埋我身上,枉我白費心機為你
唔知你想點囉,你有咩不爽唔該你直接同我講
我才是不爽的那一個,
成日都係咁,我唔係你既寵物,鍾意個時同你好
唔鍾意個時又單打獨鬥,無啦啦係度發脾氣
少少唔滿意係度發癲,我唔係次次都要迎合你心意
唔好有意搵我冇事就搵第2個,討厭
你話點就點,一唔岩心水就唔高興
幾多次係你配合我,E+係唔係幫我KEEP少少野都唔得先?
係既話,做FD都冇意義,完全睇唔出你有體諒過我,
如果你唔係話我既,對唔住,我怪錯你
但係如果你係話我既,呢D說話我係講俾你聽既
*我話緊陳兆儀
我係光明正大GA,唔好以為自己係邊個,我E+好不爽你
憎一個人好累,但我有力氣
今日"
睇到13集喇,睇到喊,呢排都唔知做乜
睇惡魔又喊,睇翩翩喜歉你又喊
做乜會咁GA?仲要喊到停唔到TIM
多謝林欣,因為你係唯一一個令我覺得你係重視我既朋友
雖然成日同你鬥咀,但係,你都係一個永遠無法令我生氣的人
即使怎樣,我都會支持你
|