今朝八點起身,
過咗一陣就打電話比詩問佢,
約好十一點同203去借單車,
之後就ride去沙田,
不過今次直接去沙田果條路封咗,
所以我地就行第二度,
但係我地行錯咗....
到咗之後我地決定去宜家食野,
大部份嘅時間都係喺果度hea~
kaki同203原來都幾大食嫁^^