尋日同momo留喺屋企,呀爸呀媽去咗拜山,
因為聽日有maths test所以就係噤做maths,
做到有種走火入魔嘅感覺...
今日Christian Choir開始la~
但係練得一日就話星期日要表演...
放學打算同yoho去圖書館還書,
但佢又唔記得攞...放咗喺課室..
結果呢~我同佢又行番上去...
喺圖書館見到哥哥,
就同佢一齊行番屋企。