星期一,我約咗jacqueline同yoho
去借書做中文功課,
喺M記食完lunch之後就去我屋企,
原本我地係打算睇戲(功課)ge,
但可惜我屋企無咩好睇...
噤我地就做maths功課,
其間yoho教我地彈歌,
但可惜時間太短lu~