升咗上Form 4都差唔多有一個星期,
都慢慢習慣lu~
經過今日之後我最鐘意就係RSC,
最主要ge原因係由梁sir教,
其次係因為呢科唔洗test同exam,
一年得兩次功課。
另外,今日我地3D ge一班女仔去食飯,
食得真係好開心^^,
已經有一段時間都無一大班人出去食lu~
好多時都只係同果幾個人食,
如果一直都係噤就好~