每一日我都會帶上起面具開始新嘅一日,
本來一切都係平淡噤渡過,
不過世事無絕對,
由呢個星期開始到宜家所發生嘅事,
我開始覺得帶面具面對人,
係一件好累好辛苦嘅事...
我對人同對自己都係用唔同心情去面對。
我宜家無論對邊個都感到好累...