今日主要係番學校考TSA,
行去接yoho果時先知番8點9,
算啦~番學校等時間過。
佢考果d題目都幾易,
次次都係等夠鐘收卷,
仲喺等果時係到釣魚.....
之後同詩&yoho去咗大中,大廣買野,
教咗詩點去富亨之後yoho去咗我家玩nds^^。