近排...成日有d好似大耳窿既人打黎我屋企..
話咩xxx欠佢地錢喎∼問我地知唔知果個xxx依家係邊∼
我都唔知發生咩事..
後黎我阿爸話我知,佢有個兄弟欠左債..寫左我地屋企電話
但係佢無去還債,,所以d大耳窿打黎搵人...
果陣時幾驚呀!!
跟住我媽咪就即刻去改電話號碼 ,費事d人打黎煩住...電話號碼星期一先通到∼
唉...都唔明果個所謂既兄弟點解要咁害我地...
搞到我阿爸好鬼嬲....唉唉唉唉唉唉唉唉@@煩