河馬`哥`::
今日,,,
唉` t3t
你地知唔知我都好辛苦呀,,,
我都會唔開心的t^^t
你地一個發脾氣一個喊`=[
我呢?!` 我冇發脾氣,,我冇喊囉..
我唔想自己唔開心,, 我盡量去收埋自己=[
你地知唔知呀??!!!!!!!!t 3 t`
我唔想再係咁啦!!!!!!
夠啦!!!!!!!!!!!
我安慰自己既方法只有:: {哭} t 3333333333333333 t `
唔洗理我=[!!!!!!!!!
我唔開心唔緊要的...
我只係想你地開心返咋!!!
做返好朋友!!!??
0k???!!!
|