♥亞綸♥ {Calvin;1110生日` *vv* }
♥心情都隨你轉彎♥`
rAcHeLBABE
暱稱: {嘈}mS.n0isy`
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
我係丑角` 沒地位的:]
*VVV*` $300?
♥♥♥倒數{25}日;
♥♥♥倒數{26}日;
*v*bE wiF Me x}
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 73
留言總數: 88
今日人氣: 8
累積人氣: 1714
站內搜尋
2007 年 9 月 11 日  星期二   晴天


真的哭了... 分類: 未分類

河馬`哥`::

今日,,,

唉` t3t

你地知唔知我都好辛苦呀,,,

我都會唔開心的t^^t

你地一個發脾氣一個喊`=[

我呢?!` 我冇發脾氣,,我冇喊囉..

我唔想自己唔開心,, 我盡量去收埋自己=[

你地知唔知呀??!!!!!!!!t 3 t`

我唔想再係咁啦!!!!!!

夠啦!!!!!!!!!!!

我安慰自己既方法只有::         {哭}                    t 3333333333333333 t `

唔洗理我=[!!!!!!!!!

我唔開心唔緊要的...

我只係想你地開心返咋!!!

做返好朋友!!!??

0k???!!!

 






訪客留言 (返回 rAcHeLBABE 的日誌)


哥` 於 2007-09-11 05:41 PM 發表:
我都想!!
佢想唔想呀?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]