♥亞綸♥ {Calvin;1110生日` *vv* }
♥心情都隨你轉彎♥`
rAcHeLBABE
暱稱: {嘈}mS.n0isy`
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
我係丑角` 沒地位的:]
*VVV*` $300?
♥♥♥倒數{25}日;
♥♥♥倒數{26}日;
*v*bE wiF Me x}
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 73
留言總數: 88
今日人氣: 28
累積人氣: 1801
站內搜尋
2007 年 10 月 24 日  星期三   晴天


*v*bE wiF Me x} 分類: 未分類

唉;

尋晚俾老豆鬧t_t`

喊到痴-,-

知錯了:[

 

今日好唔開心.

兔姐唔知做咩.t3t唔理我.唔好咁喇;好嗎?-]

朋友唔開心.搞到我都好唔開心=[`

覺`::

♥`我好像高估了朋友在我心中的地位'

好多人唔理我啦t333t.

覺得我咁講煩既話;;咁我saY s0rry 吧;]`

我就係d咁既人;好好好易諗歪野的;[

唔開心t33333333333t`

 

完`

by:mS.n0isy嘈x)

 

 






訪客留言 (返回 rAcHeLBABE 的日誌)


`-Dada*:) 於 2007-10-24 08:26 PM 發表:
不要咁吾開心吧`t333t`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



眼淺``婷 於 2007-10-24 05:11 PM 發表:
你唔煩哇`你好好-W-`
只不過我今日唔知可以講咩好`
我唔知點面對呀`
SORRY`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]