唉;
尋晚俾老豆鬧t_t`
喊到痴-,-
知錯了:[
今日好唔開心.
兔姐唔知做咩.t3t唔理我.唔好咁喇;好嗎?-]
朋友唔開心.搞到我都好唔開心=[`
發覺`::
♥`我好像高估了朋友在我心中的地位'
好多人唔理我啦t333t.
覺得我咁講好煩既話;;咁我saY s0rry 吧;]`
我就係d咁既人;好好好易諗歪野的;[
唔開心t33333333333t`
完`
by:mS.n0isy嘈x)