♥亞綸♥ {Calvin;1110生日` *vv* }
♥心情都隨你轉彎♥`
rAcHeLBABE
暱稱: {嘈}mS.n0isy`
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
我係丑角` 沒地位的:]
*VVV*` $300?
♥♥♥倒數{25}日;
♥♥♥倒數{26}日;
*v*bE wiF Me x}
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 73
留言總數: 88
今日人氣: 1
累積人氣: 1682
站內搜尋
2007 年 10 月 4 日  星期四   晴天


我就是我=]` 分類: 未分類

你們不需要理會我!`

我適合孤獨的*

我也不會博人同情!

我的性格就是這樣-3-`

現在才發覺::

我一點也不眼淺.

不慬哭了'

只懂不開心 x 嬲`

我不需要人可憐的`

你們可以不理我的=)`

it's  0k!!!`

我行我素`

是我的性格x)

我很討厭嗎?!`

that's 0k!`

今日I.S堂我自己一個人行左去你地就係後面又講又笑....{我透明了!=)}

我....hurT的=(

 

 

by:mS.n0isy嘈x)`

 






訪客留言 (返回 rAcHeLBABE 的日誌)


哥` 於 2007-10-04 07:31 PM 發表:
唔好咁喇"
我地冇當你透明嫁!
be happy=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mr_gloriamax 於 2007-10-04 07:26 PM 發表:
禾愛妳`愛著妳`
就像河馬愛槽槽` >33<"
唔好嬲啦` -3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



飯仔 於 2007-10-04 06:40 PM 發表:
唔好咁啦....
我地知錯啦!!!!!
對唔住...
鍚番你=]=]=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



眼淺``婷 於 2007-10-04 06:25 PM 發表:
唔好咁啦``=]
開心D啦-3-``
我今日同白兔佢地咁啦``
遲D會好反嫁啦-W-
信我-3-``我D直覺好準- -+`
[真嫁]
雙魚座D直覺好準嫁-3-`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝XG姐姐=)`
 
Posted at 2007-10-04 06:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]