|
|
2007 年 10 月 6 日 星期六  |
| 回頭' |
分類: 未分類 |
我是活該.
很後悔我當初做了這個決定;[
{哭泣}了...{自閉}了...
是我愛錯了嗎?!
明知自己愛錯了.還要繼續去愛:(
愛錯了` 我就不應再去愛♥`
我真的很活該.
我決定放棄您'
唉;;;
再見了-}
===========
今日...`
沒甚麼東西做.
一日只懂想著某人'
t3333333333333t
Ms.n0isy 嘈'::
我會唔會有一日變左做TB/TBG呢?!
呵-}`
by:Ms.n0isy 嘈'
|
|
|
眼淺``婷 於 2007-10-06 06:05 PM 發表:
唔好咁啦=]`d野屈埋系心到唔書服嫁`` 講比XG姐姐知=]xDD`
|
|