♥亞綸♥ {Calvin;1110生日` *vv* }
♥心情都隨你轉彎♥`
rAcHeLBABE
暱稱: {嘈}mS.n0isy`
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
我係丑角` 沒地位的:]
*VVV*` $300?
♥♥♥倒數{25}日;
♥♥♥倒數{26}日;
*v*bE wiF Me x}
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 73
留言總數: 88
今日人氣: 3
累積人氣: 1679
站內搜尋
2007 年 10 月 6 日  星期六   晴天


回頭' 分類: 未分類

我是活該.

很後悔我當初做了這個決定;[

{哭泣}了...{自閉}了...

是我愛錯了嗎?!

明知自己愛錯了.還要繼續去愛:(

 愛錯了`  我就不應再去愛♥`

我真的很活該.

我決定放棄您'

唉;;;

再見了-}

 

===========

今日...`

沒甚麼東西做.

一日只懂想著某人'

t3333333333333t

 

 

Ms.n0isy 嘈'::

我會唔會有一日變左做TB/TBG呢?!

呵-}`

 

 

by:Ms.n0isy 嘈'

 

 

 

 

 

 

 

 






訪客留言 (返回 rAcHeLBABE 的日誌)


眼淺``婷 於 2007-10-06 06:05 PM 發表:
唔好咁啦=]`d野屈埋系心到唔書服嫁``
講比XG姐姐知=]xDD`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mr_gloriamax 於 2007-10-06 04:06 PM 發表:
留個cm`=]
我唔知講咩好`=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]