放棄:]
放棄左真係成個人reLaX了;;xP-]
冇唔開心喇,唔喊喇:]!
所有fdz不要再擔心=]
但驚聽日我又喊-33-
{蚊}唔好再擔心了` 我0k的=)
係你話我樂觀咖;xdd.
我冇唔開心喇;;我樂觀嗎?!`
=========================
今日;;
冇乜野做喔;]
放左學要補數:[
沉悶.-3-
上完反屋企xd`
聽日尊babiiiiii生日喇>3333<`
超愛尊尊;]
祝吳吉尊XD':
生日快樂唷><!
事業大紅大紫;越來越紅!!!
永遠支持您,支持飛輪海的大大大fanS ;]'XD
by:mS.n0isy嘈*X)
|