♥亞綸♥ {Calvin;1110生日` *vv* }
♥心情都隨你轉彎♥`
rAcHeLBABE
暱稱: {嘈}mS.n0isy`
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
我係丑角` 沒地位的:]
*VVV*` $300?
♥♥♥倒數{25}日;
♥♥♥倒數{26}日;
*v*bE wiF Me x}
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 73
留言總數: 88
今日人氣: 10
累積人氣: 1700
站內搜尋
2007 年 10 月 11 日  星期四   晴天


有開心.亦有傷心. 分類: 未分類

開心.

今日去左雞脾屋企玩=)

很開心的:]

你地仲收埋我個電話-V-!!!

嚇得我呀/3333\

同你地一齊玩真的很開心=]

================================

傷心.

今日6:30返到屋企.

你就狂打比我!

既然你有女';]

點解你仲要狂搵我!!

搵我又如何 ;; 我可以點?!

唔通我搵返你咩!?      ;我亦都唔想'

我放棄喇'

自閉喇'

你開心嗎;[  ?!

                   ♥;失戀了.傷心了'

我這樣叫失戀嗎?! =[

 

                                                                                            我 的 ♥ 聲     ::

t0 all  0f y0u =)

 

                                      -]失戀;很可憐.被人恥笑`很無助;[

      =)``祝你永 遠快 樂♥

       `♠ - 我的淚` 從今天要堅忍

  `♥- 在朋友們當中` 我真的毫無地位嗎?

      ♥``我好像高估了朋友在我心中的地位.

*(-♥妳有了她.. 心中不再會有我這好友...'

 


 

 





訪客留言 (返回 rAcHeLBABE 的日誌)


michelle_yu 於 2007-10-12 01:20 PM 發表:
媽媽!!




















你永遠是我滴好媽媽!!


























媽媽!!我愛你啊!!媽媽!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



飯 於 2007-10-11 09:45 PM 發表:
唔好咁啦=[
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ADa52401314 於 2007-10-11 07:15 PM 發表:
嘈嘈嘈嘈;;;;
吾好吾開心nA'=[
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]