開心.
今日去左雞脾屋企玩=)
很開心的:]
你地仲收埋我個電話-V-!!!
嚇得我呀/3333\
同你地一齊玩真的很開心=]
================================
傷心.
今日6:30返到屋企.
你就狂打比我!
既然你有女';]
點解你仲要狂搵我!!
搵我又如何 ;; 我可以點?!
唔通我搵返你咩!? ;我亦都唔想'
我放棄喇'
自閉喇'
你開心嗎;[ ?!
♥;失戀了.傷心了'
我這樣叫失戀嗎?! =[
我 的 ♥ 聲 ::
t0 all 0f y0u =)
-]失戀;很可憐.被人恥笑`很無助;[
=)``祝你永 遠快 樂♥
`♠ - 我的淚` 從今天要堅忍
`♥- 在朋友們當中` 我真的毫無地位嗎?
♥``我好像高估了朋友在我心中的地位.
*(-♥妳有了她.. 心中不再會有我這好友...'
|