第一:我冇話過我系唔講粗口嘅人
第二:好嬲.先會沖口而出.唔了解事情系點就唔好亂出聲
第三:我講粗口系我嘅事.唔需要經你同意!
系你惹火我在先.我先會講粗口.
況且鬧嘅唔系你.做乜咁大反應?
系咁講講講...而家全世界都知喇
我唔介意人地點諗我
但系,請你適可而止!
你為人系點 我冇興趣知
冇人十全十美
我唔會討好任何人.
亦都唔稀罕同d咁嘅人講嘢..
每個人都有性格, 脾氣嫁
有時覺得無謂發脾氣 所以先 會忍
但是 請 得過且過 .
___________________________________________________________
如果真系早知當初,我今日就唔會番學
發生左d令我超級無奈+O嘴+憤怒嘅事..
今日,5,6堂上英文...
因為種種原因.唔小心滴左幾滴眼淚
嚇親左張錦欣.
MISS話謄文.我騰完後交畀MISS 唔小心畫親MISS隻手.
然後,冇事 就番埋位 卜系張臺到 係紙到寫廢話 發洩下心情
然後,聽到MISS叫我個名
然後,隔左一陣 我問張錦欣:"頭先點解miss叫我嘅名嘅?點解會咁嘅"
但系 張錦欣都未答我.
隔離個陳XX就企左起身對我講話:"想知米直接d囖"
然後,我好驚訝咁望住佢 (唔知佢講緊乜 我想知乜嘢?我淨系想知點解miss會叫我個名)
但系 陳XX就無端端同我講話:"因為....要追....所以..."(隱藏左d嘢)
但系 我就一句都聽唔入耳
因為我個腦諗緊 "點解佢無端端同我講呢d事?????"(我無興趣知嚄)
佢講完後 我 呆 左.!
發生左咩事?點解同我講.
好大疑問 超級無助 +無奈
結果 我自己分析唔到發生左咩事..
就搵張錦欣幫手分析下
結果發現:原來 系我問緊張錦欣 "點解會咁嘅?" 嘅時候
佢以為我系問"點解佢會同人吵起身嘅?"
所以就無端端話我知 (以為我想知,但系事實系 我根本冇興趣知 我淨系想知點解MISS會叫我個名炸)
人地嘅事 我唔想理咁多
我淨系想冷靜咁渡過呢3年炸
更何況 我同佢唔熟 就更加冇興趣
今日證實左 畀人誤會 系一件非常痛苦的事!
點解佢會以為我想知 件事嫁?點解會咁嫁 我超級唔想知lo...
救下我 ..
未試過咁樣畀人誤會過.
唔想解釋 亦無謂去解釋
|